Thursday, July 19, 2007

Cheddar- Ost för vissa, hem för andra..''


Efter att ha lämnat England med lite sorg, då veckan jag spenderade där var fantastisk! Så vet jag, som tur är. Att det roliga ännu inte är slut.
Då det är dags att jag och Elle lämnar vara trygga hem för att i helgen åka till älskade Cheddar, ( Som har den kända Cheddar-osten som förstås kommer därifrån. ) Alltså England! Det låter kanske inte mycket för världen, men det är en av dom bästa platserna jag vet, som jag delvis kan påstå att jag växt upp i. Och jag känner mig nästan övertygad om att Elle kommer älska det'' specielt när jag visar henne secondhand-butikerna, där jag gjort riktiga fynd! Och om jag minns rätt så såg jag en Tesco-butik, i närheten! man får hålla tummarna för att dom har "save the future" tröjorna. // natta

No comments: