Thursday, July 19, 2007

10-snabba *












Här är tio-snabba. ska förstås lägga upp bilder på allt det andra, då jag har mer tid.
1. Fyra små doft drömmar, som kommer från den nya collectionen " fragrance" som lanseras av NEXT. som innehåller b.l.a Paradise, just pink, onespirit, och cashmere.

2. Den perfekta, doften att ta med sig i väskan! Som är både deo/body spray. Den inhandlade jag på Boots för några ynka pund. Som jag redan ska köpa mer av då det är en "limited edition" utgåva.

3. Åå, mina snygga chicka-armband - som redan är favoriter!

4. Mitt nya fina fjärilshalsband.

5. Jag erkänner; Det här med natur-halsband är verkligen något jag fått tycke för! Så jag kunde inte stå emot ugglans charm'

6./7. Min fina Pierre Balmain väska! Som blev det bästa fyndet på secondhand!

8. Min silver väska, gud vad jag älskar den. köptes också på en secondhand.

9. Detta är också en favorit, som förstås köptes på secondhand.

10. Alla mina nya raringar, den längst till höger är en oäkta krodilväska i läder.

// natta

No comments: